środa, 28 marca 2018

KURS NA WIELKANOCNY KOSZYK

Na dzisiaj, dla sklepu Od A do Zet przygotowałam mały kurs.
Pokażę jak wykonać wielkanocny koszyk, 
który może być świąteczną ozdobą lub podarunkiem dla bliskiej osoby.

Przygotujcie się na wiele zdjęć:)

Na początek schemat bazy.
Moja ma wymiary 25 cm szerokości na 19 cm wysokości.



Bazę ozdobiłam papierem scrapbookingowym z zewnątrz, 
Wy możecie także wykleić wnętrze:)




Pierwsze łączenia klejem boków koszyka. 
Łączę ze sobą kolejne paski zaczynając od dołu.
Widok z góry :


 a teraz widok z boku.



Kleimy ze sobą kolejne paski.




 Tu już wszystkie paski boczne sklejone.



Kolejny krok to  doklejenie rączki koszyka.



oraz  ostatniego elementu bazy.





 Dodatkowo doklejam ozdobne półkola z obu stron wewnątrz i na zewnątrz koszyka.



 Teraz najprzyjemniejsza część- ozdabianie:)







I to wszystko :)
Mam nadzieję, że kurs się podobał :)
Pozdrawiam:)

2 komentarze:

Miło mi będzie,
jeśli pozostawisz kilka słów komentarza jako ślad swoich odwiedzin.