środa, 16 sierpnia 2017

WAKACYJNY ALBUM Z ROLEK

Zapragnęłam i ja posiadać album mini 
wykonany z rolek po papierze toaletowym.
 A to wszystko za sprawą cudnych albumów 
jakie robi Magdalena M.R.

Troszkę cierpliwości i jest:) 
Wybaczcie ten ogrom zdjęć:) ale radość mnie rozpiera, 
gdyż to pierwszy tego typu samodzielnie sklejony album.
Zakochałam się w takiej formie
 i częściej będziecie mogli je oglądać - 
"cykam" dużo zdjęć :)



















































Ufff....
Koniec oglądania :)

Moją pracę pragnę zgłosić na trzy wyzwania:

do Skarbnicy Pomysłów





ogłoszone na blogu Od A do Zet


Wybrałam linię po skosie:
Media- Sznurek lub gaza - Inspiracia nie-kartkowa


oraz

na blogu Eko- Deco



Dziękuję za Waszą obecność:)
Do następnego razu :)

30 komentarzy:

  1. Niesamowita praca. Super pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także dziękuję za miły komentarz i odwiedziny na blogu :)

      Usuń
  2. Świetny album! Bardzo pomysłowy. Ukryte zdjęcia na tagach rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity album. Bardzo dobry pomysł i jeszcze lepsze wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  4. I masz powody d dumy, bo jest rewelacyjny! Nagromadziłam trochę rolek z myślą o takim albumiku, ale na razie czekają na swoją kolej... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie odwrotna kolejność, a więc pomysł i niecierpliwe zbieranie rolek.....

      Usuń
  5. Piękny album, napracowałaś się, ale efekt jest powalający. dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu cudne maleństwo, jest idealny, bardzo mi się podoba, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Dobrze, ze w komentarzach nie słychać okrzyków zachwytu jakie wydajemy na widok tego mini albumu :)
    woow...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się zwykło mówić : "miód na moje serce" :)

      Usuń
  8. Dołączam moje WOOOOOOWWWW :) Rewelacyjny album :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW aż mi szczena opadła. Ale rewelacyjny album.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiecham się całą sobą :) Dziękuję.

      Usuń
  10. Bardzo podobają mi się prace z naturalnymi dodatkami. Bardzo ciężko jest takie wkomponować, by całość wyglądała fajnie. Tobie się to udało. Jestem pod wrażeniem ogromu pracy jaką musiałaś poświęcić w wykonanie tego albumu oraz z efektu końcowego. Chylę czoła. Brawo. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu sklepu Od A do Zet. Dziękuję i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za miłe słowa pod adresem mojej pracy. Troszkę wysiłku, ale jestem z niego mega zadowolona :)

      Usuń
  11. Super! Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te mini albumiki z rolek od papieru toaletowego. Sama takie mam. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem, sama je pokochałam :) Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  13. Ależ pomysłowe :) dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT EKO-DECO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać pozytywne opinie, utwierdzają mnie w tym co robię :)

      Usuń

Miło mi będzie,
jeśli pozostawisz kilka słów komentarza jako ślad swoich odwiedzin.