środa, 5 grudnia 2018

STARY/NOWY ALBUM

Wstyd się przyznać, 
ale ten album,
którego zdjęcia prezentuję poniżej, 
przeleżał kilka lat, zanim go dokończyłam:)
Pamiętam iż to była praca warsztatowa, 
jeden z moich pierwszych warsztatów i prowadząca Dorota Kotowicz ( wówczas jeszcze Kopeć).
W sumie cieszę się, że mogłam go wykończyć mając już nieco doświadczenia
i zamiast słodkiego albumiku powstał mediowy twór:)

Zdjęć dużo, gdyż okazał się fotogeniczny:)




























Miłego dnia :)

4 komentarze:

  1. Świetny albumik!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu,ja też mam taki album... Nasz ślubny zresztą. Zrobiłam okładkę i bazy do kart i czeka sobie na skończenie...
    Twój jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że doczekał się wykończenia:) Czyżbyśmy razem były na warsztatach? Dziękuję Ci za ciepłe słowa i teraz czekam, aż Ty pokażesz wykończony swój:)

      Usuń

Miło mi będzie,
jeśli pozostawisz kilka słów komentarza jako ślad swoich odwiedzin.