środa, 20 grudnia 2017

BLEJTRAM

Witam się z Wami w tym gorącym,
 przedświątecznym okresie:)
Na pewno jesteście zaaferowani świątecznymi przygotowaniami,więc dla złapania oddechu
 zapraszam na zdjęcia mojego projektu - 
inspiracji dla Filigranek.

Zatęskniłam za mediami, 
więc dla odmiany przygotowałam blejtram:)
Taki trochę nietypowy bo z shaker boxem,
 ale u mnie stoi on na półce, w każdej chwili mogę wziąć go do ręki i lekko przesypać konfetti. 
W projekcie wykorzystałam metodę przekładania poszczególnych elementów shaker boxa tekturkami z kursu WuWu Zatoka Wspomnień - dzięki Wiola:)
Zdjęć jest dużo, 
ale nie mogłam się zdecydować które pokazać  ...

Zapraszam do oglądania:)















Dziękuję za odwiedziny :)

2 komentarze:

  1. No Wow!! Reniu, coś fantastycznego!! Pięknie przechodzą te kolorki i genialnie dobrane dodatki, bez przesady😉. I teraz chyba ja zgapię od Ciebie shaker box na blejtramie😀 Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo:) a spękania dostrzegłaś? hihiihihihi
      Pozdrawiam także:)

      Usuń

Miło mi będzie,
jeśli pozostawisz kilka słów komentarza jako ślad swoich odwiedzin.