wtorek, 28 listopada 2017

KOLORUJĘ TUSZAMI DISTRESS

W ramach tygodniowej inspiracji 
dla sklepu Od A do Zet przygotowałam tag, wykorzystując tusze Distress.
Stemple odbiłam tuszem Stazon czarnym, 
a  kolorowałam distressami.
Tło także powstało z użycia 
dostępnych w sklepie tuszy Distress.
Dodatkowo podkreśliłam kontury białym pisakiem 
i chlapnęłam złotym splashem.
Ta zabawa tuszami tak mnie wciągnęła, 
że mam ochotę na więcej:)

Zniecierpliwionych zapraszam na zdjęcia:) 



i jeszcze zbliżenie

Listę wykorzystanych produktów 
znajdziecie w moim poście na blogu.


Pracę pragnę zgłosić na jesienne wyzwanie
na blogu 
Białe Kruczki 


 





Dziękuję za odwiedziny :)

8 komentarzy:

  1. Kolorowanie tuszami to fajna sprawa, a disstresy sa do tego idealne. Piękna zawieszka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówiłam sobie kilka sztuk distress oxide, podobnież lepsze do kolorowania, i już nie mogę się doczekać kiedy je dorwę:)

      Usuń
  2. Pięknie pokolorowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi czytać takie komentarze, dziękuję :)

      Usuń
  3. Przepięknie:) Dziękuję za udziała w wyzwaniu Białe Kruczki:)Pozdrawiam -Gosia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny tag! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi będzie,
jeśli pozostawisz kilka słów komentarza jako ślad swoich odwiedzin.