poniedziałek, 9 października 2017

KRAFTOWY I BIAŁY NA ŚLUB


Ten tydzień na blogu Od A do Zet 
wyjątkowo rozpoczynamy moją inspiracją. 
Pracujemy z bazami kartkowymi i kartonami
 dostępnymi w sklepie.
Wybór jest naprawdę duży, zaglądaliście już?

Przygotowałam dla Was kartkę,
 taką w nietypowym kształcie i w ślubnych klimatach.
Jak już wiecie z mojego powitalnego posta na blogu,
 lubię takie prace.
Tym razem jest to skręcana kartka sztalugowa:)

Nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć.











Ze sklepu wykorzystałam:


Dziękuję za odwiedziny :)

4 komentarze:

  1. Super! Uwielbiam to połączenie papieru kraftowego i bazy. Jakoś idealnie mi te kolory do siebie pasują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Tak to połączenie jest doskonałe. Prace wychodzą bardzo eleganckie.

      Usuń
    2. Papieru kraftowego i bieli... Ale wiedziałaś, o co mi chodzi... :-)

      Usuń

Miło mi będzie,
jeśli pozostawisz kilka słów komentarza jako ślad swoich odwiedzin.