czwartek, 20 lipca 2017

LITERA 3 D

Dzisiaj mój dzień inspiracji na blogu Filigranek.
Przygotowałam mediową dużą literę 3 D - nowość w sklepie.
Serdecznie zapraszam Was na blog, 
gdzie możecie przeglądając posty projektantek
 zobaczyć ile możliwości daje ta tekturka.
A teraz zapraszam na zdjęcia:)


































W mojej pracy znalazły się 
także materiały ze sklepu Retro Kraft Shop, 
jak czarne gesso, Inka Gold, mikrokulki szklane
 i metalowe trybiki więc zgłaszam pracę jako 
Wasze prace retro

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. O cho... lipcia! Ależ poszalałaś i to jak pięknie!!! Niesamowity efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć,media to mój żywioł :)Dzięki Aga :)

      Usuń
  2. Nieźle szalejesz z mediami. Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Anetko:) Cieszę się, na każde Twoje odwiedziny i komentarz:) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. zachwycająca praca! może śmiało być "O"
    ale i "zero" do ciągu liczby - wrażenie
    niesamowite - będzie mi się śniło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)

      Usuń

Miło mi będzie,
jeśli pozostawisz kilka słów komentarza jako ślad swoich odwiedzin.